Skip to content

現實 理想 完美

February 23, 2010
tags: ,
by

我諗我哋幾個朋友每見一次面傾到嘅話題就夠喺度寫好幾篇嘢。今晚同傻延同花樽姐食飯,傻延就講咗一個咁嘅故事:
「我有個同事成日病,有一次佢放咗一輪假之後又病咗。老細出嚟見佢唔喺度,就問佢喺邊。
『佢病咗。』
『咩病呀?』
『體弱多病。』」

我哋哈哈哈(三個人無多無少每人一個哈)笑完一輪之後就諗,如果喺一個更理想嘅世界裏面,故事可能會係咁:

「我有個同事成日病,有一次佢放咗一輪假之後又病咗。老細出嚟見佢唔喺度,就問佢喺邊。
『佢去咗睇病。』
『睇咩病呀?』
『睇弱多病。』」

我哋哈哈哈(每人總共兩個哈)笑完第二輪之後就諗,如果喺一個完美嘅世界裏面,故事可能又會有多少唔同:

「我有個同事成日病,有一次佢放咗一輪假之後朝早又病咗。下晝睇完醫生攞住一大包藥返嚟,老細出嚟見到佢,就問佢朝早去咗邊。
『去咗睇病。』
『睇咩病呀?』
『睇藥多病。』」

我哋哈哈哈(每人總共三個哈)笑完第三輪之後得出嘅結論係:呢啲就喺完美嘅世界同理想嘅世界同現實嘅世界嘅分別囉。

不過之後諗深一層,如果我哋真係活喺完美嘅世界裏面,今晚就只會講到故事嘅第三個版本,我哋就只會笑一次,每人就只得一個哈。依家喺唔完美嘅世界入面反而有多啲嘢諗多啲嘢講多啲嘢笑,究竟乜嘢係完美嘅世界呢?

No comments yet

Leave a Reply

