Skip to content

麥當勞

February 24, 2010
by

今日放左工去麥當勞。

時間大約係八點半,麥當勞入面都唔係太多人,所以只有兩部收銀機開住。我排住其中一條,前面只有一個人。我心諗:「好快會到我啦。」點知,o個位收銀員妹妹(我相信我應該開始大過D麥當勞收職員)響serve完我前面o個位顧客後,兩隻眼淨係望住佢前面個冇野既tray,完全唔肯同我有眼神既接觸。冇眼神既交流,佢就當然唔知道我想買野啦,於是我就再等左成分鐘,佢先肯抬起佢既頭黎望下我。

我:唔該要個豬柳蛋漢堡丫。

妹妹:豬柳蛋賣晒喎。

我:唔……豬柳漢堡幾錢呀?

妹妹:豬柳漢堡九個半。

我遲疑左一下,因為豬柳蛋漢堡只係九蚊,要俾五毫錢佢拎走塊蛋?好似唔多抵喎。但橫掃一下餐牌,都好似冇乜野包平過十蚊。唉,是但啦,我趕時間都唔想諗咁多。

我:咁要個豬柳漢堡丫。

妹妹:豬柳漢堡賣晒喎。

我:…………

原來係因為今日豬柳漢堡買一送一,搞到好多人買,然後冇晒muffin所以整唔到豬柳漢堡,就連帶無辜既豬柳蛋都冇得賣啦。

最頂癮既係,佢好正常地答左我豬柳漢堡幾錢然後先話我知賣晒…同佢一路眈天望地,神不守舍既行為都非常配合。

最後,我不能不望下佢叫乜野名。一望之下,發現佢名牌上寫住既係……

……

……

……

“Tall B”.

No comments yet

Leave a Reply

