Skip to content

Jeremiah 好有錢

November 9, 2010
tags:
by

自從同事發現我家住在羅便臣道、我爸有時候會駕車接我回家後,便認定我是個富家子,而且越說越誇張。現在「Jeremiah 好有錢」經已成為同事們茶餘飯後說笑的題目。由一開始只有一兩個同事開的玩笑,現在連老闆也會間中幽我一默。由一開始令我有點反感,現在也令我開始佩服同事的創意。以「Jeremiah 好有錢」為題的笑話其實天馬行空,大家也可能看得有趣,在此便稍作記錄,娛人娛己。

  • 「Jeremiah, 又有私家車嚟接你放工啦!」
  • 「Jeremiah, 又有法拉利嚟接你放工啦!」
  • 「Jeremiah, 又有郵輪嚟接你放工啦!」
  • 「Jeremiah, 又有直升機嚟接你放工啦!」
  • 「Jeremiah, 又有穿梭機嚟接你放工啦!」
  • 「Jeremiah, 你係咪有后宮口靚模三千呀?」
  • 「Jeremiah, 你又話介紹啲千金小姐我識?」
  • 「Jeremiah, 你屋企有幾多層呀?」
  • 「Jeremiah, 你屋企有幾多幢呀?」
  • 「Jeremiah, 你屋企有幾多個巴士站呀?」(答:「傻啦!Jeremiah 唔搭巴士架!」)
  • 「Jeremiah, 你知唔知咩係八達通呀?」
  • 「Jeremiah, 你細個有無養過熊貓呀?」
  • 「Jeremiah, 幾時約我哋嚟你屋企打獵呀?」(又:「Jeremiah, 你屋企有無鹿呀?」)

厲害吧?

3 Comments leave one →
  1. November 9, 2010 10:50 am

    「Jeremiah, 你細個有無養過熊貓呀?」

    LOL

    really 好奇怪

  2. lemOn permalink*
    November 9, 2010 5:53 pm

    厲害厲害厲害

  3. kat permalink
    December 5, 2010 5:20 pm

    I laughed at 傻啦!Jeremiah 唔搭巴士架 !

Leave a Reply

